在這樣的日子,沒出門的,剛回來的,正打算出門的,先來聽首歌吧!  


 



 


 


 


Over and over




I never dared to reach for the moon
I never thought I know heaven so soon
I couldn't hold to say how I feel
The joy in my heart, no words can reveal

*Over and over I'll whisper your name
Over and over I'll kiss you again
I'll see the light of love in your eyes
Love is forever, no more goodbye

Now just a memory the tears that I cried
Now just a memory the sighs that I sighed
Dreams that I cherished all have come true
All my tomorrows I'll give to you (*)

Like summer leaves may turn to gold
The love that we share will never grow old
Here is your arms though I'm far away
Here is your arms forever I'll stay

 


 


 


一次又一次

從來不敢奢想攀上月球
從來不曾想過這麼快就能看見天堂
我無法描述我的感受
我心中的喜悅,言語也無法形容

一次又一次,我輕喚著你的名字
一遍又一遍,我要再次親吻你
我將會看見你眼裡愛的光芒
愛是永恆,不再有離別

我流下的淚水如今已成回憶
我輕吐的嘆息也成了回憶
我珍藏的幻夢都已成真
我所有的明日都將奉獻給你

如同夏日綠葉將會變成金黃
我倆共享的愛永遠不會老去
儘管我在遠方,你依然敞開雙臂
你的懷抱,將是我永遠的歸宿


 



 


 


 


祝天下有情人,情人節快樂!


 


 


 


   

arrow
arrow
    全站熱搜

    助教 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()