I'm
very sure, this never happened to me before




我很確定這種感覺我從來沒有



I met you and now I'm sure



直到遇見你 此刻 我能確定



This never happened before



這感覺從來沒有過







Now I see, this is the way it's supposed to be



現在 我知道 這就是命運中天生註定 



I met you and now I see



我遇見你 現在 我確定



This is the way it should be



這就是天生註定







This is the way it should be, for lovers



這就是戀人們命運的相遇



They shouldn't go it alone



他們都不該獨自面對生活







It's not so good when your on your own



一個人的感覺並不好受







So come to me, now we can be what we want to be



所以 來到我身邊吧 現在 我們可以一起成就我們的未來



I love you and now I see



我愛你 現在 我確定



This is the way it should be



這就是天生註定



This is the way it should be



這就是天生註定


 


 


 


 


 


 


 P。S僅以這首曲子,祝福Karen和安騎士幸福美滿!


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    助教 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()